شهردار آوج
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

رامین کریمی در گفتگو با خبرنگار  آوج نيوز با ابراز رضایت از همکاری نهادهای شهرستان به منظور ارائه خدمات به مسافرین اظهار کرد: نهاد ها و مسئولین شهرستان همکاری لازم را با شهرداری آوج داشته اند  تا همه این ها  فرصتی  را  فراهم کند  که بتوانیم  خدماتد قابل توجهی  به مسافرین نوروزی ارائه دهیم.

کریمی در ادامه افزود: تمهیدات لازم  به منظور استقبال پرشور از گردشگران و مسافرین نوروزی انجام داده ایم تا بتوانیم فرهنگ تاریخی و مذهبی شهرستان آوج را به مسافرین بشناسانیم.

 شهردار آوج  در بخش صحبت های دیگر خود گفت: رنگ آمیزی جداول بلوار اصلی ،  نظافت و شست‌وشوی خیابان‎ها، نصب بنر با محتوای تبریک عید نوروز ، پخش بروشورهای گردشگری و راهنمای شهر  از جمله برنامه‎های در دست اقدام شهرداری آوج برای استقبال ازعید باستانی  نوروز می باشد  که عمده آن ها به انجام رسیده است.

رامین کریمی با اشاره به جاذبه گردشگری سطح شهر  خاطر نشان کرد: وجود  آستان مقدس امامزاده محمد طاهر(ع) ،  کاروانسرای شاه عباسی  و آبشار شاه دره و پارک ورودی شهر  از جمله مکان های  است که مسافرین می توانند از آن ها بازدید نمایند در این راستا مکان های ذکر شده از وجود زباله و مواد اضافی پاک سازی گردیده است.

وی بیان کرد: ساختمان های  مخروبه و خرابه های موجود در سطح شهر که منتهی به مناطق بازدید می شود  تخریب و پاک سازی شده اند.

کریمی در پایان تاکید کرد: در طول تعطیلات عید نوروز شهرداری آوج  همانند سایر روزها در خدمت همشهریان و مسافرین نوروزی خواهد بود  تا خدمات مناسبی را به ان ها آرائه دهد.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: بازدید از این مطلب : 1611
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آوج نيوز
ت : چهار شنبه 16 اسفند 1391
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی